Od tego sezonu korzystać będziemy z nowej aplikacji – sportbm.

W aplikacji, rodzice uczestników zajęć znajdą wszelkie niezbędne funkcje – kalendarz zajęć, płatności, możliwość kontaktu z trenerem i zgłoszenia nieobecności. Poniżej wszystkie informacje i instrukcje. 

PIERWSZE KROKI 

  • Przychodząc na pierwsze zajęcia należy zgłosić się do trenera oraz podać mu swój adres mailowy 
  • Trener prowadzący zajęcia na wskazany przez Państwa adres email wysyła link zapraszający do aplikacji 
  • W przesłany link należy kliknąć oraz uzupełnić dane dotyczące zawodnika 
  • W przypadku, gdy dziecko chodzi na różne rodzaje naszych zajęć np. basen i multisport trzeba kliknąć w dwa zaproszenia – osobno z basenu i multisportu. Wszystkie zajęcia będą później widoczne na jednym koncie zawodnika. 
  • W przypadku, gdy na zajęcia chodzi rodzeństwo, również otrzymają Państwo dwa zaproszenia. Należy zarejestrować każde dziecko osobno. Później logując się na konto będą Państwo widzieli wszystkie swoje dzieci zapisane na zajęcia. 
  • Z aplikacji można korzystać poprzez przeglądarkę oraz w wersji mobilnej . Zachęcamy do ściągnięcia aplikacji mobilnej. Otrzymywać będą Państwo wtedy powiadomienia w przypadku jakichkolwiek zmian w kalendarzu zajęć itp. 

KALENDARZ I ZGŁASZANIE NIEOBECNOŚĆI

W kalendarzu znajdą Państwo terminy wszystkich treningów , na które zapisane jest dziecko. 
W przypadku, gdy będziemy z jakiegoś powodu musieli odwołać zajęcia – zobaczą Państwo w kalendarzu, że są one odwołane. 
Jeśli chcą Państwo zgłosić nieobecność dziecka na zajęciach, należy wejść w kalendarzu w dane wydarzenie, następnie wcisnąć trzy kropeczki w prawym górnym rogu i tam „zgłoś nieobecność”. 

Przypominamy, że możliwość odrobienia zajęć będzie możliwa tylko w przypadku zgłoszonych nieobecności. 

PŁATNOŚCI

W momencie wprowadzenia przez nas płatności zobaczą Państwo na swoim koncie płatność na czerwono. Należy dodać płatność do koszyka, a następnie opłacić. Istnieje kilka metod płatności. Za płatności BLIKiem i szybkim przelewem pobierana jest prowizja wysokości 1 zł. Płatność przelewem tradycyjnym jest bezprowizyjna. Aby opłacić przelewem tradycyjnym należy kliknąć w ikonę „mam konto w innym banku” oraz postępować zgodnie z instrukcją. 
Poniżej załączamy dokładne informacje dotyczące płatności.

Do konta można dodać dodatkowego opiekuna. Tak, aby jednocześnie z aplikacji mogli korzystać np. oboje rodziców.

W aplikacji jest wiele dodatkowych funkcji takich jak możliwość kontaktu z akademią lub odpowiedzi na pytanie zadane przez trenera.

W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu.